ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ

Σχετικά Με Παραγγελία

Ερ : Απαιτείται Εγγραφή Στο Site Για Να Πραγματοποιήσω Αγορά;

Απ: Όχι Απαραίτητα. Η Διαδικασία Είναι Πολύ Γρήγορη Και Απλή. Αφού Εισάγετε Κάποιο Προϊόν Στο Καλάθι Και Επιλέξετε Να Συνεχίσετε Στο Ταμείο, Το Σύστημα Θα Σας Καθοδηγήσει Αυτόματα Να Συμπληρώσετε Κάποια Στοιχεία Για Αγορά Χωρίς Εγγραφή.

Ερ: Πώς Ξέρω Ότι Η Παραγγελία Μου Ολοκληρώθηκε Με Επιτυχία;

Μόλις Ολοκληρώσεις Την Παραγγελία Σου Το Σύστημά Μας Θα Σού Στείλει Αυτόματα Ένα Email, Το Οποίο Θα Σε Ενημερώνει Ότι Η Παραγγελία Σου Καταχωρήθηκε. Αυτό Το Email Επιβεβαιώνει Ότι Ολοκλήρωσες Σωστά Την Παραγγελία Σου Και Ότι Έχει Φθάσει Σε Εμάς.

Σε Περίπτωση Που Δεν Λάβεις Email Επικοινώνησε Μαζί Μας Στο 210 2791824 Η Στείλε Email Στο Info@Louizidishome.Gr

Ερ: Προσπαθώ Να Κάνω Κάποια Αγορά Αλλά Το Σύστημα Δεν Με Αφήνει;

Απ: Η Αποθήκη Μας Ελέγχετε 2 Φορές Την Ημέρα Και Πιθανόν Τα Προϊόντα Που Έβαλες Στο Καλάθι Σου Είναι Τα Τελευταία Διαθέσιμα Αυτή Τη Στιγμή. Για Πληρέστερη Ενημέρωση Στο Συγκεκριμένο Πρόβλημα Επικοινώνησε Μαζί Μας Στο 210 2791824 Η Στείλε Email Στο Info@Louizidishome.Gr

 

Πληρωμές

Ερ: Τι Τρόπους Πληρωμής Έχετε;

Απ: Έχουμε 5 Μεθόδους Πληρωμής: Χρεωστική Κάρτα, Prepaid Card, Αντικαταβολή, Paypal, Web Banking Ή Κατάθεση Σε Τραπεζικό Λογαριασμό.

1 Πιστωτική - Χρεωστική Κάρτα

Η Διαδικασία Εξόφλησης Μέσω Πιστωτικών Καρτών Καλύπτεται Από Τις Πιο Σύγχρονες Προδιαγραφές Ασφάλειας Και Πραγματοποιείται Στο Ασφαλές Περιβάλλον Της Τράπεζας Πειραιώς.

2. Πληρωμή Μέσω Paypal.

Η Πληρωμή Με Paypal Γίνεται Υπό Τους Αυστηρούς Όρους Συναλλαγών Που Επιβάλλει Η Εταιρεία Paypal.

 

3. Πληρωμή Με Prepaid Card(Προπληρωμένη

 

4. Κατάθεση Σε Τραπεζικό Λογαριασμό / Web Banking

Η Πληρωμή Της Παραγγελίας Σου Γίνεται Με Κατάθεση Σε Τραπεζικό Λογαριασμό, Όπου Στην Αιτιολογία Παρακαλούμε Να Αναφέρεις Το Ονοματεπώνυμό Σου Και Τον Αριθμό Της Παραγγελίας Σου. Εμείς Ελέγχουμε Μέσω Της Online Σύνδεσής Μας Με Την Τράπεζα Ότι Έχει Γίνει Η Κατάθεση Και Προχωράμε Στην Αποστολή Της Παραγγελίας Σου. Η Αναμονή Για Την Κατάθεση Χρημάτων Είναι 5 Εργάσιμες Ημέρες.

 

5. Μέθοδος Αντικαταβολής.

Πληρωμή Με Την Παραλαβή Της Παραγγελίας. Όταν Έρθει Στο Χώρο Σας Ο Υπάλληλος Της Ταχυμεταφορικής Εταιρείας, Για Να Σας Παραδώσει Το Δέμα, Πληρώνετε Μετρητά Την Αξία Της Παραγγελίας Σας. Για Μερικά Προϊόντα Μεγάλου Όγκου Και Βάρους Ή Μεγάλης Αξίας Μπορεί Να Μην Ισχύει Η Αντικαταβολή Και Θα Ενημερωθείτε Σχετικά Από Την Εταιρεία Μας. Επίσης Δεν Ισχύει Η Αντικαταβολή Για Παραγγελίες Που Είναι Κάτω Από 10 Ευρώ Η Αξία Στα Προϊόντα

 

Ασφάλεια Συναλλαγών

Ερ.: Είναι Ασφαλείς Οι Ηλεκτρονικές Συναλλαγές;

Όλες Οι Συναλλαγές Που Πραγματοποιείτε Στην Louizidishom & E-Mike Διέπονται Από Το Διεθνές Και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, Που Ρυθμίζει Θέματα Σχετικά Με Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Καθώς Επίσης Και Από Το Νόμο Περί Προστασίας Των Καταναλωτών (Ν. 2251/1994), Που Ρυθμίζει Θέματα Σχετικά Με Τις Πωλήσεις Από Απόσταση.

 

Επιστροφές Προϊόντων

Ερ.: Πως Μπορώ Να Επιστρέψω Ένα Προϊόν Ή Ολόκληρη Την Παραγγελία Μου;

Απ.: Αν Θέλεις Να Επιστρέψεις Κάποιο Προϊόν Για Οποιοδήποτε Λόγο, Μπορείς Να Το Κάνεις, Εντός 14 Ημερών Από Την Ημερομηνία Παραλαβής, Αρκεί Να Είναι Στην Αρχική Κατάσταση Στην Οποία Το Έχεις Παραλάβει, Δηλαδή Να Μην Έχει Αλλοιωθεί Η Συσκευασία Του Και Να Μην Έχει Χρησιμοποιηθεί / Αλλοιωθεί Το Προϊόν. Σε Περίπτωση Που Η Επιστροφή Δεν Γίνει Μέσα Στο Χρονικό Διάστημα 14 Ημερολογιακών Ημερών Από Την Ημέρα Παραλαβής Τους Ή Δεν Πληρούνται Κάποιες Από Τις Προϋποθέσεις Επιστροφής, Η Louizidishome & E-Mike.Gr Έχει Το Δικαίωμα Να Μη Δεχτεί Πίσω Τα Προϊόντα Και Να Μην Προχωρήσει Σε Αντικατάστασή Τους. Τα Έξοδα Αποστολής Της Επιστροφής Επιβαρύνουν Εσένα, Εφόσον Τα Προϊόντα Δεν Είναι Ελαττωματικά, Ενώ Η Επιστροφή Των Χρημάτων Σου Γίνεται Στο Ίδιο Μέσο Πληρωμής Με Το Οποίο Ολοκλήρωσες Την Παραγγελία. Στις Περιπτώσεις Αντικαταβολής Και Τραπεζικής Κατάθεσης Πρέπει Να Μας Δηλώσεις Τηλεφωνικά Ή Ηλεκτρονικά Μεσω Email Το Λογαριασμό Στον Οποίο Θέλεις Να Γίνει Η Επιστροφή Των Χρημάτων Σου.

Για Κάθε Επιστροφή Μην Ξεχνάς Να Ενημερώνεις Την Εταιρεία Για Την Πρόθεσή Σου (Εντός Του Προαναφερθέντος Διαστήματος Των 14 Ημερών) Καθώς Και Να Διατηρείς Το Νόμιμο Παραστατικό Πληρωμής (Απόδειξη Ή Τιμολόγιο) Για Να Πιστοποιηθεί Η Αγορά Σου.

Δεν Γίνονται Δεκτές Επιστροφές Χωρίς Να Έχετε Συνεννοηθεί Πριν Μαζί Μας

Δεν Γίνονται Δεκτές Επιστροφές Που Δεν Παραδίδονται Στην Έδρα Μας

 

Σε Περιπτωση Ζημιας

Ερ: Σε περίπτωση που γίνει ζημιά γίνετε αντικατάσταση;

 

Απ: Γίνετε αντικατάσταση όταν η ζημιά είναι μικρή και γίνει κατά την μεταφορά πάντα με συνεννόηση με την εταιρεία μας Τα μεταφορικά σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνουν την εταιρεία μας

 

Επίσης πρέπει να γνωρίζετέ οτι δεν γίνετε αντικατάσταση στης κάτωθι περιπτώσεις

 

Στην Περίπτωση Κατεστραμμένης Συσκευασίας Η Συσκευασία Που Ακούγετε Θόρυβος Σπασμένων Η Καταστραμμένων Προϊόντων  Ο Πελάτης Οφείλει Να Μην Αποδεχτεί Την Παραλαβή Του Προϊόντος Εξ Αρχής Και Να Ζητήσει Την Αντικατάστασή Του, Κατόπιν Συνεννόησης Με Την Εταιρεία. Ο Πελάτης Είναι Εξολοκλήρου Υπεύθυνος Για Τον Ποιοτικό Και Ποσοτικό Έλεγχο Της Παραγγελίας Του Κατά Τη Παραλαβή, Καθώς Μετά Την Υπογραφή Στον Μεταφορέα Η Εταιρεία Δεν Αναγνωρίζει Οποιαδήποτε Φθορά. Σε Περίπτωση Οποιουδήποτε Προβλήματος, Παρακαλούμε Όπως Έρθετε Σε Άμεση Επικοινωνία Μαζί Μας Πριν Υπογράψετε Το Σχετικό Παραστατικό Της Μεταφορικής Εταιρείας.

Στην Περίπτωση που το προϊόν είναι ηλεκτρικό και έχει εγγύηση  και το Προϊόν Επιστραφεί Στην Έδρα Μας Και Δεν Διαπιστωθεί Κάποιο Πρόβλημα, Ο Πελάτης Επιβαρύνεται Τα Έξοδα Μεταφοράς Που Προέκυψαν Για Την Υπόθεση Του και για την επνα προώθηση του προϊόντος .

Όσον Αφορά Τα Έπιπλα Θα Πρέπει Πριν Την Συναρμολόγησή Τους Να Γίνει Λεπτομερής Έλεγχος Για Τυχόν Εργοστασιακά Αισθητικά Ελαττώματα (Γρατζουνιές Κλπ.) Ή Φθορές. Δεν Θα Γίνεται Δεκτή Καμία Επιστροφή Επίπλου Με Εργοστασιακό Ή Αισθητικό Ελάττωμα Μετά Την Συναρμολόγησή Του.

Σε προϊόντα χωρίς αρχικής εργοστασιακής συσκευασίας

Σε προϊόντα που διέποντας από κανόνες υγιεινής και έχουν ανοιχτοί

Δεν Γίνονται Δεκτές Επιστροφές Σπασμένων/καταστραμμένων  Προϊόντων Οι Οποίες Αναγράφουν Στην Σελίδα Του Προϊόντος Ότι Ταξιδεύουν Με Ευθύνη Του Πελάτη

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να έχει προηγηθεί συνεννόηση με την εταιρεία μας

 

Ερ.: Κάνετε Επιστροφή Χρημάτων;

Απ.: Έπειτα Από Την Εξέταση Του Αιτήματός Σου Για Επιστροφή Του Προϊόντος Που Επιθυμείς Και Για Επιστροφή Χρημάτων, Το Αρμόδιο Τμήμα, Θα Επικοινωνήσει Μαζί Σου Σχετικά Με Την Διαδικασία Που Πρέπει Να Ακολουθηθεί.

Εφόσον Επιλέξετε Να Ασκήσετε Το Δικαίωμα Υπαναχώρησης Εντός 14 Ημέρων Και Ζητήσετε Επιστροφή Χρημάτων, Θα Σας Επιστραφούν Τα Χρήματα Στο Σύνολό Τους Εντός 10 Εργάσιμων Ημερών από την παραλαβή του προϊόντος στην έδρα μας και εφόσον πληροί όλες της προϋποθέσεις που αναφέρουμε σε προηγούμενες ενότητες περί Ακύρωσης Της Παραγγελίας Πλην Των Μεταφορικών Εξόδων Εφόσον Τα Προϊόντα Δεν Ήταν Ελαττωματικά. Αν Υπήρξε Ελάττωμα Στο Προϊόν Της Παραγγελίας Σου, Τότε Το Ποσό Της Επιστροφής Θα Περιλαμβάνει Και Το Ποσό Των Μεταφορικών Εξόδων.

 

Ενημέρωση Πορείας Παραγγελίας

 

Ερ.: Μπορώ Να Ενημερώνομαι Για Την Πορεία Της Παραγγελίας Μου;

Απ.:.Εκτός Από Το Επιβεβαιωτικό Email Που Θα Λάβεις Με Την Ολοκλήρωση Της Παραγγελίας Σου, Θα Λάβεις Ένα Δεύτερο Email Με Τον Αριθμό Αποστολής Και Την Μεταφορική Που Έγινε Η Αποστολή Και  Μπορείς Ανά Πάσα Στιγμή Να Παρακολουθείς Που Ακριβώς Βρίσκεται Η Παραγγελία Σου Μέσα Από Την Αναζήτηση  Παραγγελιών Της Μεταφορικής Που Έγινε Η Αποστολή

Μπορείτε Επίσης Να Επικοινωνήσετε Με Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Της Στο 210-2791824 Ή Να Στείλετε Email Στο Info@Louizidishome.Gr Αναφέροντας Το Ονοματεπώνυμο Σας Και Τον Κωδικό Παραγγελίας.

 

Παραδοση Παραγγελιας

 

Ερ.: Πότε Θα Μου Παραδώσετε;

Απ : Προσπάθεια Μας Είναι Οι Περισσότερες Παραγγελίες Να Φεύγουν Την Ιδία Η Την Επόμενη Ημέρα Ειδικά Οι Προπληρωμένες

Η παράδοση των προϊόντων γίνεται εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την επόμενη της παραγγελίας σας εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα και γενικότερα ακολουθούν τους κανόνες διαθεσιμότητας που τα συνοδεύουν την στιγμή της αγοράς.

Σε απομακρυσμένες-δυσπρόσιτες περιοχές  ο χρόνος παράδοσης μεταβάλλεται σε +2 εργάσιμες κατ ελάχιστον.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα θα επικοινωνούμε μαζί σας στο τηλέφωνο ή στο e-mail που έχετε καταχωρήσει εντός 24 ωρών από την παραγγελία σας ενημερώνοντας σας σχετικά με την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έτσι ώστε να αποφασίσετε την επιβεβαίωση ή ακύρωση της.

 

Οι Παραγγελίες Που Περιλαμβάνουν Ογκώδη Αντικείμενα Αποστέλλονται Με Την Εταιρεία Και Υπάρχει Σχετική Ενημέρωση Από Την Εταιρεία Μας Για Την Μεταφορική Που Έγινε Η Αποστολή Σε Προϊόντα Που Στέλνονται Με Μεταφορική Δεν Ισχύει Η Μέθοδος Πληρωμής Με Αντικαταβολή

 

Ερ.: Η Παραγγελία Θα Έρθει Στον Χώρο Μου;

Απ.: Η Παραγγελία Σας Θα Έρθει Στον Χώρο Σας Εκτός Από Της Δυσπρόσιτες Περιοχές Που Εκει Τα Elta Courier Τα Δίνουν Στο Ταχυδρομείο

Ερ.: Μπορώ Να Δω Τα Προϊόντα Από Κοντά;

Απ.: Η Louizidishome Και Η E-Mike Εκτός Από Ηλεκτρονικό Κατάστημα Διαθέτει Και Φυσικό Κατάστημα Στην Νέα Ιωνία Αττικής  Που Μπορείς Να Έρθεις Και Να Δεις Τα Προϊόντα Που Επιθυμείς Από Κοντά Προτού Αγοράσεις. Για Να Γίνει Αυτό, Θα Πρέπει Πρώτα Να Επιβεβαιώσεις Την Διαθεσιμότητα Των Προϊόντων Από Την Ιστοσελίδα Μας Ή Τηλεφωνικά 2102791824 Η Με Email  Info@Louizidishome.Gr Η Mlouizidis@Gmail.Com

Απαραίτητα Πρέπει Να Ενημερωθείτε Για Την Διαθεσιμότητά Πριν Έρθετε Για Κάποιο Συγκεκριμένο Προϊόν

Ωράριο: Δευτέρα/Τετάρτη 9:30-17:30 Τρίτη/Πέμπτη/Παρασκευή → 09:30-21:00 Σάββατο → 09:30 – 15:00

 

 

Η Επικοινωνία Σου Μαζί Μας

 

Ερ.: Πως Μπορώ Να Επικοινωνήσω Μαζί Σας;

Απ.: Μπορείς Να Επικοινωνήσεις Μαζί Μας Μέσω Τηλεφώνου Στο 210.2791824. Εναλλακτικά, Μπορείς Να Μας Αποστείλεις Mail Μέσω Της Φόρμας Επικοινωνίας Του Site Μας Ή Κατευθείαν Στην Διεύθυνση Info@Louizidishome.Gr Η Mlouizidis@Gmail.Com